Liczy się dla nas każdy klient
Wśród wielu rodaków panuje przekonanie, wynikające z ich doświadczeń z lat 90. ubiegłego wieku, iż polskie wyroby są jakościowo mnóstwo gorsze od zagranicznych. Warto od razu podkreślić, że jest to tylko jeden z powielanych poprzez kolejne pokolenia mitów, niemający zupełnie pokrycia w rzeczywistości. Można się o tym z powodzeniem przekonać, zawierzając swoje pieniądze wybranej lokalnej firmie – nie ma opcji, iż zawiedzie ona zaufanie klienta. W tym miejscu trzeba sobie uświadomić, iż sprzedaż lokalnej firmy prowadzi się w zupełnie inny sposób niż w wypadku dużych sieci handlowych. Przede wszystkim nacisk kładzie się na korzystny i bezpośredni kontakt z klientem, a zarówno wysoką jakość oferowanych wyrobów. Duża część polskich fabryk stara się o uzyskanie certyfikatów, jakie weryfikują panujące w nich procedury. Być może lokalny producent stołów warsztatowych legitymuje się takim dokumentem? Potencjalny klient nigdy się tego nie dowie, jeśli nie zostanie to trafnie wyeksponowane.
Naprawdę to chluba dla przedsiębiorstwa, więc warto uczynić z niej kolejny atut względem konkurencji. Przeznaczone do sprzedaży stoły warsztatowe producent przekazuje dalej do sieci dystrybucyjnej. Samodzielne rozprowadzanie towaru jest dość ryzykowne, a zarówno żąda dodatkowych nakładów finansowych. Trzeba przecież zakupić kasę fiskalną, a nierzadko zatrudnić odpowiedzialnego za tą gałąź pracownika. Zresztą w wielkiej ilości przypadków taka łączona sprzedaż w dużych salonach meblowych działa na korzyść małych producentów. Konsumenci mają wtedy bezpośrednie porównanie w stosunku do konkurencji. I to nie na jednym polu, bowiem w grę wchodzą również inne elementy wyposażenia, jak chociażby szafa warsztatowa metalowa. Oczy krajowego klienta zwrócą się z pewnością w stronę produktów z rodzimego rynku, ze względu na z reguły lepszy stosunek ceny do jakości, a nieraz taki wybór przeważy też głęboko zakorzeniony patriotyzm danej osoby.