Uszlachetniający lakier
Dzisiejsze metody reklamowe coraz niezwyklej przypadają do gustu potencjalnym odbiorcą. Nic więc dziwnego, że agencje reklamowe prześcigają się nowych pomysłach. Nie ulega wątpliwości większość reklamy przeniosła się teraz do Internetu, ale marketerzy nie mogą ograniczyć się tylko i wyłącznie do użytkowników sieci. Pozostaje albowiem ogromna grupa ludzi, jaka wbrew pozorom nie ma nic wspólnego z światem wirtualnym. Dlatego też na ulicach naszym miast cały czas możemy spotkać ludzi, którzy roznoszą ulotki. To właśnie z takich broszur możemy dowiedzieć się o promocjach sklepowych czy nowych punktach usługowych. O tym, że papier dalej jest w cenie mogą świadczyć nowe metody, które dotyczą tylko i wyłącznie druku. Wśród nich wyróżnić można używany lakier UV, który nadaje broszurce połysku i jednocześnie ją ochrania przed wodą.
Jeszcze innym sposobem jest letterpress, z którego korzystają nie tylko prywatni przedsiębiorcy, ale również osoby prywatne. Ta metoda charakteryzuje się tłoczeniem grafiki na specjalny, miękki rodzaj papieru. Dzięki temu gotowy wydruk wygląda trójwymiarowo. Tłoczenie jest sławne w szczególności wśród przyszłych małżonków, którzy za pomocą tej metody przygotowują eleganckie zaproszenia dla swoich gości. Co ciekawe, gotowe prace po wytłoczeniu mogą zostać zarówno planowo zabezpieczone lakierem. Przez takie poczynania zwiększamy żywotność materiałów papierowych, które nie tylko prędko się nie niszczą, ale również nie tracą swojego uroku i dzięki temu mają tylko zwolenników.
Jeszcze innym sposobem jest letterpress, z którego korzystają nie tylko prywatni przedsiębiorcy, ale również osoby prywatne. Ta metoda charakteryzuje się tłoczeniem grafiki na specjalny, miękki rodzaj papieru. Dzięki temu gotowy wydruk wygląda trójwymiarowo. Tłoczenie jest sławne w szczególności wśród przyszłych małżonków, którzy za pomocą tej metody przygotowują eleganckie zaproszenia dla swoich gości. Co ciekawe, gotowe prace po wytłoczeniu mogą zostać zarówno planowo zabezpieczone lakierem. Przez takie poczynania zwiększamy żywotność materiałów papierowych, które nie tylko prędko się nie niszczą, ale również nie tracą swojego uroku i dzięki temu mają tylko zwolenników.